marți, 4 aprilie 2017

Manifestul lui Metin Cerchez

De ce folosesc uneori limbaj vulgar?Ptr ca nu mai suport oamenii cu 2 fete...Unii se cred intelectuali si cred ca le este permis orice.Am facut un liceu mate fizica Mircea cel Batrin cu 2 trepte,,doua facultati fiind orfan de parinti....Singur.Nu am avut pe nimeni ca pila....Am urcat si cazut singur,pe sabia mea.am facut si greseli ,am si luptat dim greu.Am cunoscut mii de masti...Pe unii i- am citi din prima, pe altii nu.Dvs ii stiti pe ponta victor ,dan diaconescu,zgonea ,traian basescu,emil boc etc etc de la televizor, din ziare.Eu -iam cunosciut ca asa zis oameni-ptr ca nu sint oamenii.Sint doar niste mafioti care ar face orice, de la minciuna la crima sa si atinga scopul -acela de a fi super bogati si la putere...Ptr ei banii sint scopul vietii si al mortii, caci cine ia averile dupa ei in iad?Ptr mine nu banii au fost scopul vietii-am pierdut averi avind incredere in oameni.Am fost tradat de cei apropiati ,am fost injurat si judecat de oameni care nu ma cunosc, cu idei preconcepute ,putrezi pina la locul unde ar trebui sa stea inima-ei nu au asa ceva...Am crescut intr un cartier, Abator, din Constanta ,la 500 metri de apartamentul lui traian basescu care aducea buful de tigari,cafea si blugii de contrabanda cu Oltcitul ,bisnitarilor din cartier.Am crescut dincolo de blocuri cum se spune....Cu Mazare Radu,Nicusor Constantinescu am inceput o constructie spirituala, am crezut eu-ziaristica-Contrast ,Telegraf,TV Neptun.Ptr ca eu nu dau cinstea pe bani ,ne am despartit.Imi permit sa injur jigodiile si sa slavesc oamenii amariti si cinstiti,cu frica de Dumnezeu.Am luptat cu satana cu chip de preot ,de om politic de asa zis om bun....Am luptat si lupt cu mastile ca multi dintre voi.Am luptat cu oameni slabi ce sint usor pacaliti si din cauza carora am ajuns aici jos in groapa istoriei si acum copilul meu si al tau sufera.Sint intr- un razboi sfint cu criminalii fara de Dumnezeu, care nu i pomenesc numele si ii spun Mare Arhitect,sint obedienti si s-au vindut lui satan si lucifer.Ma lupt cu evreii masoni care L-au ucis pe Cristos si culmea ne considera pe noi musulmanii, criminali ,ei care ucid in fiecare clipa.Da, sint mai destept ca multi si poate mai putin destept ca altii.Dar ,da, sint mai iubitor de animale ca multi, ptr ca ele nu ma tradeaza daca sint bogat sau sarac , frumos sau urit.Ma iubesc si punct...Tu, cel care ma judeci nu valorezii cit cacatelul lor....As dori sa ma lasati sa ii injur pe criminali,pe cei cu 2 fete , care repet, ii cunosc foarte bine ,am intercativat cu ei ,am vorbit si am stat linga ei ,i- am anchetat pe un

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!