marți, 4 aprilie 2017

Retrageti va banii de la BRD-MAFIE?- condusa de FRANCOIS BLOCH si GIANINA LAZANU care va iau un credit de mai multe ori mina in mina cu recuperatorii de la Asset Portofolio Servicing sau acum (aceiasi)Asset Recovery Debts din Str Vasile Miloo 9 Bucuresti. Ptr un credit de 5000 euro in lei am platit pina cum 45 mii euro apoi mi aoprit din salariu iar cei 5000 euro iar acum vor iar 5000 euro!Ce face DNA-pe cine apara?

Nu mai lucrati cu mafia din banca BRD consusa de directoarea Gianina Lazanu!.Mina in mina cu camatarii recuperatori de la Asset Portofolio transformata in Asset Recovery Debts din Bucuresti Str Matei Millo, te lasa fara casa, ptr credite pe care nu le ai luat niciodata sau le ai platit de zeci de ori pina acum .Eu am luat un credit cu buletinul de 15000 lei-150 milioane lei vechi plateam 700 si apoi 1200 lei pe luna -am platit pina in 2011 cind am facut plingere penala la Politie ptr comisioane ilegale-cel de risc!In total platisem un miliard 400 milioane lei!Sotia sefului Politiei Economice Constanta-Tomescu- era diretoare la BRD si .s au staers la fund cu plingerea mea.Ba mai mult directoarea BRD Constanta era Anca Ivascu ,cea care i adminitreaza firmele mafiei familiei Traian Basescu(atunci presedintele tarii)-firma TRITON!BRD isi ia banii de la firma de asigurare -toti-si apoi vinde creanta catre firme ale mafiei lor-Asset Portofolio Servicing transformata acum in Asset Recovery Debts din Bucuresti Str Matei Milloo 9!Deci BRD ia banii de 2 ori-ilegal-miliarde de euroi in toata tara.Am sesizat DNA .Si DNA si a luat spaga si ea?Cum sa iei de 2 ori bani si de la client si de la firma de asigurare si apoi vinzi si creanta?A fost un dosar la Politia Sector 1 Bucuresti -l au inchis ptr ca s a prescris!Mina mina in cu procurori corupti iisi bat joc de milioane de romani, le distrug viata ilegal, fara sa fim aparati de institutiile statulu care tin cu mafia bancilor-mai ales BRD!Mi au facut proprire la salariu-mi au oprit din nou suma de 15000 lei.Ei bine BRD prin directoarea GIANINA LAZANU ma someaza sa platesc inca o data 15560 lei plus dobinzi-in total 20000 lei-adica doua sute milioane lei-si vind creanta camatarilor recuperatori de la Asset Recovery Debts-pina mai ieri cei care mi au proprit salariul -Asset Portofolio Servicing-de la aceiasi adresa Str Matei Milloo 9 Bucuresti!Ce mafie e la BRD!Voi face din nou plingere penala la DNA si catre sefii BRD din Franta si voi anunta in scris si BRD Societe Generale din Franta....Voi cer public si la televiziuni ca oamenii sa si retraga banii de la BRD altfel vor pati ca mine!Nu inteleg aceasta hartuiere-sau o inteleg bine.Lucrati mina min mina cu erviciile secrete ?Romani retrageti va banii de la BRD de urgenta altfel veti pati ca mine!Voi sesiza DNA si ptr ca iau banii de 2 ori si ca isi exporta profitul din tara fara a plati ceva !Metin Cerchez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!