vineri, 5 mai 2017

Atentie ce va spune Metin Cerchez !Mafia securisti Facebock si Blog ma urmaresc ilegal si imi interzic postarile dupa care ei au facut miliarde de euro.Ne vedem la Tribunal.Hai sa ne unim toti!

Prin ce postam noi cei liberi de pe Facebock sau eu si pe Blog Metin Cechez Libertatea de Opinie ,niste evrei ca Zuckenberg sau alti securisti sau agenti Mossad s au imbogatit cu miliarde de euro-pe spinarea noastra!Nu va e rusine sa ne blocati?Unde e libera exprimare ,unde sunt drepturile omului conform CEDO?Am sa va dau in judecata si am sa fac si plingere penala,ca sa ne dati banii cu care v ati imbogatit pe seama noastra!Eu mi am riscat viata in decembrie 1989 in Romania , printre gloante ptr a ma putea exprima si a gindi liber!Rusine ptr singele eroilor martiri din Romania de care nu va pasa.Metin Cerchez-va rog distribuiti dvs prieteni, ptr ca eu i ar am fost interzis la postari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!