luni, 29 mai 2017

Scrisoare deschisa a lui Metin Cerchez ptr musulmani-turci si tatari-impotriva mafiei muftiului Murat Yusuf!

O individa , Belkis Uten din Mangalia ma ataca in mesaj privat ca decit sa i fac plingere penala muftiului ei iubit ,murat yusuf-cu litere mici ptr cei mici-sa fac eu curatenie in cimitirul musulman?! 1.Atit muftiatul cit si cele 2 uniuni(turca si tatara) primesc de la guvernul Romaniei de la buget cite 1 milioan euro pe an-inumultiti cu 27 de ani !Unde sint cele 54 de milioane de euro primite de la buget de tatari si turci plus banii de la muftiat? Mai primesc si bani ptr imami -pe blat-din alte tari(motiv ptr care consulul Turciei a fost schimbat-reclamat de muftiul cu grade in ochi si pe umar si al ei si la noi?) 2.Unde sint banii de chirie luati de muftiul murat yusuf din spatiile muftiatului inchiriate catre firme turcesti-Dyo si altele din str I G Duca colt cu Bd Mamaia?Unde sint banii de chirie de la restaurantele Casa Parhoveana care vinde friptura de porc in fostul sediu al Muftiatului din Bd Tomis linga geamia Ulkear si de la alimentara de acolo care vinde alcool de bayram ce apartine consilierului sau de cult? 3.Metin Cerchez a facut de la zero acele toalete la intrare in cimitir -fara a lua un leu-inainte era o hazna la 2 metri de locul unde era depus trupul neinsufletit al unei persoane dragi ce urma a fi ingropata.Vezi imagini-blog Libertatea de Opinie!!El a tras si apa -conducte etc!Nu am cerut bani!Nu m ar mira sa fi retras muftiul niste bani ca si cum el ar fi facut investitia.La intiativa lui Metin Cerchez s a tras lumina in Cimitirul Musulman si s-a asfaltat intrarea ptr ca primarul de atunci era in campanie electorala si dadea bine la voturi-de asta am profitat si am reusit sa se asfalteze aleea. La intiativa lui Metin Cerchez au fost aduse 2 pubele mari ale firmei Pollaris care ridica acum si gunoiul.Au fost montate cosuri-care au fost rupte! 4.La intiativa lui Metin Cerchez au fost montate banci cu prelate,desi altii isi aroga meritele dar Dumnezeu e sus si vede. 5.Dar nu conteaza ce am facut eu ptr comunitatea musulmana-turci si tatari ptr ca acolo sint ingropate rudele tuturor si e ultimul loc unde vom ajunge,buni sau rai! 6.Eu am luat legatura cu anumiti sefi ptr a fi curatat cimitirul, cu cei care presteaza munca in folosul comunitatii. 7Eu am propus montarea unor camere video de 360 grade care sa filmeze tot-furturi ,dar si daca e scos cineva din mormint si locul sau de veci e vindut altuia ptr ca este mare pacat.Oare de ce nu se vrea?Aud?Daca ati fi in locul unui astfel de amarit ce ati face? In rest sa auzim numai de bine.Faceti macar 1%din cit am facut eu fara sa ma laud.Cu stima Metin Cerchez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!