marți, 5 septembrie 2017

Securistii mossad PSD de la Facebock ma blocheaza incalcindu mi dreptul fundamental de exprimare si gindire!Ii dau in judecata!Distribuiti va rog!Metin Cerchez !

M au blocat sa distribui postarile mele securistii de la Facebock-PSD!Ptr a ne exprima liber au murit in revolutia din decembrie 1989 1000 de tineri dar nu i pasa lui Zuckenberg si evreilor sai mossad= PSD de asta ,desi ei fac miliarde de euro din ce postam noi caci fara aceste postari nimeni nu ar mai vizita Facabock si ei nu ar mai cistiga bani din publicitate.Ca jurist le voi depune plingeri-inclusiv penale atit aici cit si in SUA si la Consilului Europei ptr incalcarea dreptului fundamental garantat de Constitutia Romaniei si Carta Drepturilor Omului si CEDO :libertate de exprimare.Sa va fie rusine derbedei securisti PSD.Credeti ca mi-e frica de voi?Doar de Dumnezeu mi e frica iar voi sunteti satana!Haideti sa ne unim cei care am suferit din cauza Facebock!Metin Cerchez-dati mai departe.Eu nu mai pot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Özcan Deniz - Aslan Gibi

Dezvaluiri despre Mafia care conduce Romania!